Contoh surat lamaran kerja bahasa Swedia

Contoh surat lamaran kerja bahasa Swedia


 Syfte: Ansökan jobb

Till.,
Mr / Ms personal
PT. Lykta Indah Karya
Jl. Befälhavare för huvudljus No. 30
bogor

Kära herrar,
CPC. Kamaluddin, biträdande redaktör på PT. UBIT Bitu, informera mig om utvecklingsplanen för finansministeriet PT. UBIT Bitu.

I detta avseende kan jag fråga mig själv (jobb) att delta i utvecklingsplanen för PT. UBIT Bitu.

Här är min korta bio:

Namn: Supardi Ayaka Misazaki
Plats / datum. Födelseort: Tokyo, 14 Juni 1994
Senast Utbildning: S1 Information Management
Adress: Jl. Nakazawo CIFOR No. 16 Bogor
Telefon (HP): 085678566787653

För er, jag bifoga några uppgifter, bland annat:

CV
Kopia av diplom S1
Kopia av Transcript
Kopia av certifikat kurser och utbildningar
3x4 senaste bilder

Jag hoppas att få en chans intervju, och kunna förklara djupare om mig. Som antyds i CV (meritförteckning), jag har utbildning, erfarenhet potential och en hård arbetstagare.

Så jag måste. Tack för er uppmärksamhet.

Med vänliga hälsningar,

Supardi Ayaka Misazaki

http://dibeuweungdiutahkeun.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar